piątek, 22 listopada 2013

Pierwszy post

Jest to mój drugi blog w życiu, jakoś nigdy nie miałem predyspozycji do pisania pamiętników. Dlaczego ten blog powstał? Z dwóch powodów; pierwszym jest wygoda - będę zamieszczał tutaj wszystkie adresy stron, które uważam za przydatne w życiu studenta, szczególnie dotyczące stron z konkursami, lifehackami, testami produktów. Powstanie tu coś na wzór drogowskazów, gdzie warto zajrzeć by znaleźć coś przydatnego dla siebie, czegoś co usprawni funkcjonowanie w życiu codziennym. Mam kilka stron, które staram się regularnie odwiedzać i pomyślałem sobie, że warto nieco odchudzić pasek zakładek i przelać to na blog.

Prócz tego będą umieszczone tutaj testy produktów i inne zdobycze jakie udało się ugrać szaremu studentowi :) 

Drugim powodem jaki mnie skłonił do stworzenia bloga jest chęć zrobienia czegoś produktywnego przed komputerem, znalezienie odskoczni od wykopu, demotywatorów i innych zjadaczy czasu. 

Miło mi będzie jeśli przy okazji ktoś na tym skorzysta.
Pozdrawiam wszystkich, którzy w jakiś sposób tutaj trafią.

1 komentarz:

  1. Zarejestrowałam się na TestMeToo, jesteś mi winien kawkę za 100 pkt, które dopisały Ci się do konta :P

    OdpowiedzUsuń