czwartek, 13 lutego 2014

Nowy kalendarz w Polskim busie

Hej, giermasz za nami, komu udało się zakupić jakąś grę za 9,99 zł to gratuluję. Ja zdobyłem kilka tytułów, chociaż z tych co sobie postawiłem jako Must Have, udało mi się zgarnąć tylko Planescape Torment.

Z cyfrowego Giermaszu pozyskałem wiedźmina 2 za 9,99.



Jeśli chodzi o giermasz naziemny - z tego co słyszałem, to wcześniejsze edycje były lepiej ogarnięte. Przez internet ponoć sobie rezerwowałeś grę i miałeś pewność, że ją otrzymasz. Tegoroczne latanie po biedronkach według mnie jest średnim pomysłem, bo o ile jakieś mamy, babcie kupią disneyowskie gierki, to gracze w niektórych miastach, mieli problem by znaleźć wypatrzoną grę. Przyznam, że we Wrocławiu nie można marudzić na liczbę tychże sklepów, jednak kto będzie jeździł po 30 biedronkach, ja sobie dałem spokój po 5. Sądziłem, że odkuję się na cyfrowym giermaszu, jednak nie było tam Neverwinter nights2, Worms Revolution w promocyjnej cenie. Trudno, kiedyś się kupi.

Polecam zarejestrowanie się na odpowiedniku steama od cdp - Rejestracja . Polecam tym, którzy jeszcze tego nie zrobili. Sporo promocji, program lojalnościowy - gdzie można dostać ciekawą grę za wykonanie zadania (teraz Gorky 17 - klasyk :) ) 




Z takich ciekawszych rzeczy to od dzisiaj można zgarnąć bilety z Polskiego Busa za złotówkę na podróż między 1 kwietnia  a 23 czerwca. Kto pierwszy ten lepszy. Warto, z każdą kolejną edycją bardziej, bo z roku na rok linii Sir Briana Soutera jest co raz więcej. Ciekaw jestem czy nasze PKS przejdzie po rozum do głowy i się kiedykolwiek zmodernizuje. Póki co Przewozy Regionalne miały Super Bilet, dzięki któremu z żoną zwiedziliśmy Łódź (jeśli ktoś ma ochotę tanio przenocować w Łodzi - znalazłem świetną miejscówkę, tylko 26 zł za dobę hotelową). Możliwe, że po sesji będzie wpis o tym mieście.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz