środa, 8 stycznia 2014

Noworoczne sprzątanie

Hej wraz z nowym rokiem rusza kolejny projekt na trnd.com
Tym razem można postarać się o zostanie jednym z 4 000 ambasadorów marki Vizir. Możemy postarać się o uzyskanie do przetestowania kubełka kapsułek piorących Vizir do prania białego i kolorów. 
Co należy zrobić, aby zostać ambasadorem?
Wystarczy, że zarejestrujecie się pod tym linkiem trnd.com/rejestracja a następnie wypełnisz formularz zgłoszeniowy do 20 stycznia 2014 roku.

slide1

Projekt będzie rusza od 22 stycznia i będzie trwał przez 8 tygodni. 

Na czym zabawa będzie polegać? Otrzymamy pakiet startowy, w którym znajdować się będą próbki do przetestowania przez nas samych oraz drugi zestaw do zaprezentowania rodzinie, znajomym, bliskim. Następnie zbierzemy relacje od nich i tyle :) Pomoc w realizacji projektu znajdziemy w przewodniku projektu oraz poprzez kontakt mailowy z załogą trnd. 

1 komentarz:

  1. Mam okazję testować kapsułki Vizir, dzięki temu, że zakwalifikowałam się do projektu trnd. Jedno opakowanie dostałam dla siebie, drugie rozdałam rodzinie i znajomym. Moim zdaniem kapsułki są rewelacyjne, dopierają nawet trudne plamy z ubranek mojej półrocznej córki. Efekt usuwania plam przy użyciu kapsułek piorących Vizir jest tak dobry, jak przy użyciu proszku do prania. Bardzo cenię sobie wygodę użycia i to, że służą do prania zarówno białych ubrań jak i kolorowych. Rozwiązanie 2w1 (zarówno dla białych i kolorowych ubrań) w kapsułkach piorących Vizir jest wygodne i sprawia, że pranie staje się łatwe. Opakowanie kapsułek piorących Vizir jest mniejsze i lżejsze od innych proszków i płynów do prania.
    Osoby obdarowane często podkreślają fakt, że bardzo ładnie pachną. Wiele osób po otrzymaniu ode mnie kapsułki, zdecydowało się na zakup całego opakowania. Polecam wszystkim tego typu kampanie, bo to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń