wtorek, 3 grudnia 2013

Pierwsza zdobycz - Golarka Braun Cooltec ct2s

Hej wybaczcie za zwłokę z nowym wpisem, przyznam że mam jeszcze wiele do napisania tylko tak czasu mniej. W piątek tydzień temu dostałem tę oto przesyłkę z golarką  Braun Cooltec ct2s prosto od TRND.com/pl w ramach testowania. Stałem się jednym z 400 testerów.

Nie powiem, bardzo ucieszył mnie fakt, że mogę zacząć przygodę z testowaniem/reportażem online i to z tak ciekawym gadżetem jakim jest owa golarka.


W ramach testowanego zestawu w skład wchodzi schludnie zapakowana golarka wraz z instrukcją obsługi, podstawką do ładowania, ulotką z informacją o możliwości przedłużenia gwarancji o rok, akcesoriami do konserwacji (oliwka + pędzelek) oraz przewodnik testera. Co w takim przewodniku znajduje się? Porady jak funkcjonować jako tester, opis produktu i jego cech na które warto zwrócić uwagę.



Co wyróżnia tę golarkę od innych? Funkcja aktywnego chłodzenia podczas golenia, dzięki wbudowanemu aluminiowemu paskowi chłodzącemu. Przyznam, że daje świetne uczucie podczas golenia na sucho oraz "strzyżenie" mojego zarostu kończy się o wiele przyjemniej niż podczas tradycyjnego golenia. Muszę nadmienić, że mam wrażliwą skórę i miękki zarost co razem nie dawało  pozytywnych wrażeń po goleniu maszynką do golenia, nawet po użyciu balsamu/wody po goleniu.

Niebawem zamieszczę tutaj moją opinię jaką sobie wyrobiłem na temat tego sprzętu. Powiem wam, że trafił mi się miły prezent, a i wam polecam by brać udział na portalach dla testerów - linki macie po prawej stronie. Warto, bo prócz możliwości dzielenia się informacjami na temat nowości z innymi, korzyścią dla was będzie to, że testowane produkty zostają dla was :) Na TRND możecie zarejestrować się tutaj: KLIKNIJ TUTAJ


adonix

2 komentarze:

  1. Wojtek9
    Ma trójfazowy system tnący, dzięki czemu dobrze, szybko i delikatnie goli i dopasowuje się do każdego owalu twarzy. Ostrza, są tak zaprojektowane, że golą włoski rosnące w różnych kierunkach. Posiada trymer do dłuższych włosów. Można się nią golić na sucho lub na mokro, także pod prysznicem. Można ją szybko doładować w ciągu 5 minut. A najlepsza jest funkcja aktywnego chłodzenia skóry podczas golenia. Jest to bardzo przyjemne uczucie, podczas golenia czuję delikatny chłód a nie pieczenie czy swędzenie jak przy innych maszynkach. Dzięki tej funkcji nie pozostawia podrażnień na skórze, żadnych krost, żadnych zaczerwień. jest solidnie wykonana, niemiecka jakość. światowa jakość.

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Też ja testuję w ramach TRND.

    OdpowiedzUsuń